Full-time

 

 28 January 2019

 

 Beveren

 

SEPIA Retail

Account Responsible POS

Description

De SEPIA group is in volle groei. Om deze verder te ondersteunen zoeken wij een Account Responsible Points of Sales.

Na een inloopperiode waarin je de volledige administratieve processen van jouw job leert kennen, word je verantwoordelijk voor het opvolgen van de verschillende POS activiteiten en materialen van a tot z. Je staat al snel in voor de volledige opvolging van een volledig project vanaf de opmaak en bespreking van offertes, de planning van de activiteiten tot en met de opvolging van de volledige inrichting van de verkooppunten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel op het hoofdkantoor als op de POS, en neemt al zijn vragen en eventuele klachten ter harte en zorgt telkens voor een passende oplossing. Bovendien zie je opportuniteiten bij de klanten om nieuwe producten of diensten te lanceren.

Je rapporteert aan de commercieel afdelingsverantwoordelijke.

Taken

  • Commercieel:
    • aanspreekpunt voor contacts hoofdkantoor klant en POS klant
    • opmaak offertes
    • klachtenopvolging
    • facturatie van a tot z
    • interne prospectie bij klant
    • voorbereiding van en deelname aan strategische meetings bij klanten samen met je afdelingsverantwoordelijke
    • operationele meetings met klanten initiëren en actiepunten opvolgen
    • pro-actieve en oplossingsgerichte relatie uitbouwen met klanten
    • regelmatige rapportages naar de klanten
  • Operationeel:
    • orderverwerking en artikelbeheer (Navision ERP-systeem)
    • pro-actief stockbeheer
    • klantenbeheer / database (CRM-systeem)
    • problemsolving
    • rapportage naar klant
    • up tot date houden en eindverantwoordelijke webshop (SEPIA-eigen systeem)
    • operationele opvolging en uitvoering nieuwe projecten
    • aansturen magazijniers en transport

Profiel:

  • je beschikt minimum over een bachelordiploma
  • je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • je hebt een goede kennis van Office
  • je kan je vlot uitdrukken in het Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk
  • ervaring in ERP systemen en CRM tools is een pluspunt

Competenties

  • Commerciële vaardigheden:
    • commercieel denkvermogen
    • communicatief
    • inlevingsvermogen in klantenproblematiek
    • flexibel in omgang met verschillende typen contactpersonen
  • Algemene vaardigheden:
    • projectmanagement
    • cijfermatig en analytisch
    • organisatietalent en planmatig
    • IT-minded
    • zelfstandig kunnen werken
    • stressbestendig

Apply online